niedziela, 23 listopada 2014

Ciasteczka z KFC

Cześć :)
W związku z tym, że wczoraj odwiedziłam KFC polecę Wam przepyszne ciasteczko jakie wczoraj jadłam! Na początku byłam do niego sceptycznie nastawiona - skoro jest gratisem to pewnie będzie małe, niedobre i wyglądające świetnie tylko na reklamie. Szybko przekonałam się jednak, że nie miałam racji. Są dwa rodzaje do wyboru: czekoladowe i z białą czekoladą i nutą cytryny. Ja właśnie to drugie miałam okazję próbować; dorzucili mi je do kubełka. Następnym razem muszę koniecznie spróbować też tego czekoladowego, mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie, oczywiście Wam o tym napiszę :) http://kfc.pl/ciastko/ Tutaj macie więcej szczegółów o tym, można je także kupić z kawą za 8,95zł, samo kosztuje 4zł, więc niestety do najtańszych nie należy. Jak będziecie mieć okazję to koniecznie je próbujcie :) Oto jego zdjęcie, niestety już trochę go zjadłam ;) A propo opakowania: i już wszędzie można zobaczyć świąteczne motywy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz